Account management

Bedrijfstraining op maat van jouw team

Bedrijfstraining account management

Hoe maak je een fan van je klant? Dat is de vraag die élke account manager zich stelt. Het heeft tenslotte pas zijn om te focussen op nieuwe klanten, wanneer de bestaande klanten écht tevreden zijn. Succesvolle account managers weten hoe ze bestaande klanten kunnen omtoveren tot ware ambassadeurs van het bedrijf. Op die manier kun je bestaande klanten actief inschakelen om nieuwe klanten te winnen.

"Voor een succesvol bedrijf is het 365 dagen per jaar dag van de klant."

Voor account managers die fans willen maken van hun bestaande klanten.

Tijdens deze training ontdek je hoe je als account manager actieve referenties en fans kunt maken van je bestaande klanten. Verder leer je hoe je effectieve partnership meetings kunt voeren met deze klanten. Daarnaast focussen we ook op het bespreken van moeilijke zaken, zoals klachten. Want een bedrijf is tenslotte maar zo goed als de manier waarop het omgaat met klachten van klanten. Tenslotte leer je verkoopkansen effectief herkennen en benutten.

Inhoud van deze salestraining 

- Persoonlijke presentaties
- Hoe kun je assertief en toch klantgericht omgaan met je klant?
- Hoe herken je verkoopopportuniteiten? Hoe benut je ze ten volle?
- Hoe kun je samenwerkingen eerlijk evalueren? 
- Wat is de 360° verkoopchecklist en hoe zet je het correct in?
- ...

Account management: praktische informatie

  • Elke training wordt op maat van jouw team en onderneming gemaakt,
  • On-site of op één van onze trainingslocaties in Vlaanderen & Nederland,
  • Tot 9 deelnemers per trainingsdag, meerdere dagen mogelijk,
  • Een trainingsdag duurt van 9.00u tot 17.00u,
  • Prijsvoorstel op maat van het project.

Interesse in deze bedrijfstraining? Neem contact met me op.

Geef me een seintje op 0456 345 059 of info@roelbeckers.be